Тіркеу бөлімі: 57-25-32, +7 778 171 81 62
Анықтама: 57-46-81

САLL-ОРТАЛЫҒЫ: 1430, +7 708 590 88 12
(МАМАНДАРҒА ЖАЗЫЛУ, ДӘРІГЕРДІ ҮЙГЕ ШАҚЫРУ)

57-25-32, +7 778 171 81 62
Тіркеу бөлімі
57-46-81
Анықтама
+7 777 522 50 98
Пациенттерді қолдау қызметі

Сауалнама нәтижелері

Медициналық көмектің сапасына қанағаттану бойынша тұрғындарға сауалнама жүргізу нәтижелері

«Көрсетілетін медициналық көмектің деңгейі мен сапасына қанағаттану дәрежесін анықтау мақсатында азаматтарға сауалнама жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды емханада тоқсан сайын сауалнама жүргізіледі.


2024 жылдың 3 тоқсанында пациенттерге медициналық персоналдың емхана холлдарындағы жұмысын бағалау бойынша, сауалнама қағаздарын тарату және жинау әдісімен, сауалнама жүргізілд. Сондай-ақ «Даму Мед» қосымшасының мобильді пайдаланушыларына бағалау жүргізілді. 3 тоқсанда 540 адам сауалнамаға кірді.

Жүргізілген сауалнама және пациенттердің өтініштерін есепке алу нәтижесінде:

Жасы бойынша сауалнамаға қатысқан пациенттердің саны: 18 жасқа дейін-106 адам (22%), 18-39 жас арасында – 174 адам (32%), 40-60 жас арасында– 188 адам (35%), 60 жастан асқан-72 адам (15%);

орташа алғанда, учаскелік дәрігердің қабылдауын күтуге қанша уақыт жұмсалды – 421 пациент (78 %) көрсетті, учаскелік дәрігерге кезек болған жоқ, 15 минутқа дейін кезек күтті 92 адам (17 %) 30 минутқа дейін күтті - 27 адам (5%);

учаскелік дәрігердің үйге келіп медициналық қызмет көрсету сапасына қанағаттану деңгейі - 475 адам (88%) - қанағаттандырылды, 64 адам (12%) – толық қанағаттандырылмады;

емханада медициналық көмектің қолжетімділік деңгейін қалай бағалайсыз - 469 адам (87 %) толық қанағаттандырылды, толық көлемде емес – 43 адам (8 %); қанағаттанбаған – 27 адам (5% - дан аз);

дәрілік заттармен қамту деңгейі: қанағаттандырылмаған – 17 адам (3%)

медициналық қызметкерлерінің этикасы мен деонтология деңгейі: 33 адам қанағаттанбады (6%)

бағыттарды құруднңгейі: 43 адам қанағаттандырылмаған (8%)

Көрсетілетін медициналық көмектің сапасына пациенттердің қанағаттану деңгейі мен талдауы ҚМАЖ ақпараттық жүйесіндегі пікірлерді талдау және 2024 жылғы 3 тоқсандағы емханада қызмет алатын пациенттерге сауалнама жүргізу нәтижелері арқылы жүргізіледі.

Барлығы 480 өтініш + 60 сауалнама талданды.

Қорытынды: «№ 4 қалалық емхана» ШЖҚ МКК-да көрсетілген медициналық қызметтерге пациенттердің қанағаттануы: 90% қанағаттандырылды, бұл 1 тоқсанның нәтижесінен 2% - ға (88%) жоғары, бірақ 2 тоқсанның нәтижесінен 4% - ға төмен%.

Қорытынды: кейбір респонденттер дәрігерлерге, педиатрларға, шұғыл медициналық көмекке, фильтр кабинетіне, 1 ОАА, 2 ОАА, 6 ОАА, 3 ОАА мобильді бригадаларына алғыстарын білдірді. Пациентті қолдау кабинетінің жұмысы үшін де алғыс айтылды. Ультрадыбыстық диагностика жүргізу сияқты, диагностикалық қызметтерді күту ұзақтығына қатысты ақпараттық бағдарламада мониторинг, алдын ала жазылу уақыты бойынша, келу қажеттілігі туралы алдын ала хабарлама жүргізіледі. Сондай-ақ, офтальмолог дәрігердің күту ұзақтығына байланысты бөлім меңгерушісіне оптометрдің жұмыс кестесіне мониторингті күшейту қажеттілігі туралы, сондай-ақ бөлім басшысына жұмысқа орналастыру сайтына бос орын орналастыру қажеттілігі туралы тапсырма берілді.

Медицина қызметкерлерінің жұмысын бағалауды сауалнамаға талдау нәтижелері бойынша мобильді пайдаланушылар консультациялық-диагностикалық іс-шараларды жүргізу кезінде пациенттерді бағдарламаға (тиісінше мобильді қосымшаға) енгізу тәуекелдерінің бар екендігі туралы, егер нәтиже басқа ұйымда қызмет көрсетумен байланысты болса, хабардар ету қажеттілігі туралы персоналмен түсіндіру жұмыстарын жүргізуі тиіс.

Учаскелік дәрігердің 30 минуттан артық күтуіне байланысты аға медициналық қызметкермен кабинеттен тыс, емхананың дәліздерінде жұмыс істеу және бақылау қажеттілігі туралы жұмыс жүргізіледі.

Жалпы пациенттердің емхана қызметтеріне қанағаттануы 88% құрады

gp4.png
Астана қаласы
Шевченко к.,1
8 (7172) 57-28-65, 1430
pol_4@mail.ru
© Design by 2025 site-pro.kz. All Rights Reserved.
  • БАСТЫ
  • Біз туралы
  • Жемқорлыққа қарсы комплаенс қызмет
  • Жаңалықтар
  • Пациенттерге
  • Қызметкерге
  • ТМККК
  • Байланыс